Thursday 28 December 2017

Definicja strategii szkolenia


Jak opracować strategię szkoleniową Zbyt często szkolenie i jego sukces w organizacji mierzy się liczbą podanych szkoleń i liczbą osób siedzących. Nieadekwatnie odzwierciedla to wartość szkolenia w organizacji. Szkolenia muszą skupiać się na poprawie bieżących wyników w organizacji, a także zapewnieniu, że umiejętności pracowników istnieją dla przyszłych kompetencji wymaganych przez organizację. Poniżej znajduje się graficzna reprezentacja wszystkich obszarów treści omówionych w tym artykule, aby odpowiedzieć na pytanie, jak zbudować organizacyjny trening i projekt rozwojowy. Co to jest strategia szkoleniowa Strategia szkoleniowa to szkolenie i rozwój w organizacji, która wymaga wdrożenia, aby osiągnąć sukces. Jest to plan, który musi wspierać optymalizację kapitału ludzkiego w organizacji. Istotne jest, aby strategia szkoleniowa była zgodna ze strategią organizacji i umożliwiła realizację jej wizji. Dlaczego masz strategię treningową? Wiele punktów można wysunąć na korzyść tego, dlaczego potrzebujesz planu treningowego. Najbardziej przekonujące są wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez 3 000 firm przez naukowców z University of Pennsylvania. Okazało się, że 10 przychodów - wydatkowanych na ulepszenia kapitału, zwiększa produktywność o 3,9 przeznaczoną na rozwój kapitału ludzkiego, zwiększenie wydajności o 8,5. Jakie są komponenty Jak są tworzone Strategia zaprojektowana, ale nie wdrożona, jest bezwartościowa. o najlepszych wynikach strategii szkoleniowej, produkty lub usługi szkoleniowe muszą być wprowadzane na rynek i promowane poprzez manipulowanie następującymi zagadnieniami: Utrzymuj szkolenia na najwyższym poziomie i koncentruj się na przyszłości. Upewnij się, że istnieje praktyczny transfer wiedzy. Czym jest strategia? Dowiedz się o trzech poziomach strategii w tym filmie. Prawdopodobnie słyszałeś pojęcie strategii biznesowej używanej w miejscu pracy. Ale jaka jest strategia, dokładnie I czy jesteś świadomy, że potrzebujesz różnych rodzajów strategii na różnych poziomach w organizacji W tym artykule przyjrzeliśmy się niektórym typowym definicjom strategii. Skoncentruj się na trzech strategicznych poziomach strategii korporacyjnej ndash, strategii jednostki biznesowej i strategii zespołu ndash i dobrze spójrz na niektóre z podstawowych narzędzi i modeli powiązanych z każdym obszarem. Definiowanie Strategii Strategii było badane od lat przez liderów biznesu i teoretyków biznesu. Jednak nie ma jednoznacznej odpowiedzi na temat tego, jaka strategia jest naprawdę. Jednym z powodów jest to, że ludzie myślą o strategii na różne sposoby. Na przykład, niektórzy ludzie uważają, że należy starannie przeanalizować teraźniejszość, przewidzieć zmiany na rynku lub w branży, i od tego zaplanować, jak odniesie sukces w przyszłości. Tymczasem inni uważają, że przyszłość jest zbyt trudna do przewidzenia, i wolą ewoluować swoje strategie organicznie. Gerry Johnson i Kevan Scholes, autorzy Exploring Corporate Strategy, mówią, że strategia określa kierunek i zakres organizacji w dłuższej perspektywie, i mówią, że powinna ona określać, w jaki sposób zasoby powinny być skonfigurowane, aby sprostać potrzebom rynków i interesariuszy. Michael Porter, ekspert ds. Strategii i profesor Harvard Business School, podkreśla potrzebę strategii definiowania i komunikowania wyjątkowej pozycji organizacji i twierdzi, że powinien on określić, w jaki sposób zasoby, umiejętności i kompetencje organizacyjne powinny zostać połączone w celu stworzenia przewagi konkurencyjnej. Podczas gdy w Mind Tools zawsze znajdzie się jakiś ewoluujący element strategii, uważamy, że planowanie sukcesu na rynku jest ważne i że aby w pełni wykorzystać dostępne dla nich możliwości, organizacje muszą przewidzieć i przygotować się na przyszłość w wszystkie poziomy. Na przykład wiele udanych i produktywnych organizacji ma strategię korporacyjną, która ma kierować ogólnym obrazem. Każda jednostka biznesowa w organizacji ma strategię jednostki biznesowej, którą kierują jej liderzy, aby określić, w jaki sposób będą konkurować na poszczególnych rynkach. Z kolei każdy zespół powinien mieć własną strategię, aby zapewnić, że jej codzienne działania pomagają przenieść organizację we właściwym kierunku. Na każdym poziomie prosta definicja strategii może być: Ustalenie, w jaki sposób zamierzamy wygrać w nadchodzącym okresie. Teraz spójrz głębiej na każdym poziomie strategii ndash firmy, jednostki biznesowej i zespołu. Strategia korporacyjna W biznesie strategia korporacyjna odnosi się do ogólnej strategii organizacji, która składa się z wielu jednostek biznesowych działających na wielu rynkach. Określa, w jaki sposób korporacja jako całość wspiera i zwiększa wartość jednostek biznesowych w niej, i odpowiada na pytanie: Jak zorganizować całą firmę, aby wszystkie jej części tworzyły więcej wartości niż pojedynczo? budując silne kompetencje wewnętrzne, dzieląc się technologiami i zasobami między jednostkami biznesowymi, podnosząc efektywny koszt kapitału, rozwijając i pielęgnując silną markę korporacyjną i tak dalej. Tak więc, na tym poziomie strategii, zastanawiano się, w jaki sposób jednostki biznesowe w korporacji powinny pasować do siebie i zrozumienia, w jaki sposób zasoby powinny zostać wdrożone, aby stworzyć jak największą wartość. Narzędzia takie jak ogólne strategie Porterów. Boston Matrix. analiza ADL Matrix i VRIO Analysis pomoże w tego rodzaju analizie i planowaniu na wysokim poziomie. Projektowanie organizacji jest kolejnym ważnym czynnikiem strategicznym, który należy rozważyć na tym poziomie. Jak budujesz swój biznes, twoich ludzi i inne zasoby, które wpływają na przewagę konkurencyjną i wspierają twoje strategiczne cele. Znalezienie tego artykułu Przydatne Możesz nauczyć się kolejnych 134 umiejętności strategicznych, takich jak ta, dołączając do Mind Tools Club. Strategia Jednostki Biznesowej Strategia na poziomie jednostki biznesowej dotyczy rywalizacji z powodzeniem na poszczególnych rynkach i porusza pytanie: Jak wygrywamy na tym rynku. Strategia ta musi jednak być powiązana z celami określonymi w strategii na poziomie korporacyjnym. Analiza konkurencji, w tym gromadzenie wywiadu konkurencyjnego. to świetny punkt wyjścia do opracowania strategii jednostki biznesowej. W związku z tym ważne jest, aby myśleć o swoich podstawowych kompetencjach. oraz w jaki sposób można z nich korzystać, aby jak najlepiej zaspokajać potrzeby klientów. Stamtąd możesz użyć USP Analysis, aby zrozumieć, jak wzmocnić swoją pozycję konkurencyjną. Będziesz także chciał poznać swoje możliwości tworzenia i wykorzystywania nowych możliwości. Porters Five Forces jest niezbędnym narzędziem dla tego procesu, a analiza SWOT pomoże ci zrozumieć i poradzić sobie z szansami i zagrożeniami na twoim rynku. W przypadku mniejszych firm strategia firmy i jednostki organizacyjnej może się pokrywać lub być taka sama. Jeśli jednak organizacja konkuruje na różnych rynkach, każda jednostka biznesowa musi myśleć o swoim własnym kierunku strategicznym. Ważne jest jednak, aby każda strategia jednostek biznesowych była zgodna z ogólną strategią korporacji, szczególnie tam, gdzie ważna jest marka korporacji. Twoja strategia jednostki biznesowej będzie najprawdopodobniej najbardziej widocznym poziomem strategii w każdym obszarze biznesowym. Osoby pracujące w ramach każdej jednostki powinny być w stanie czerpać bezpośrednie powiązania między tą strategią a pracą, którą wykonują. Kiedy ludzie rozumieją, w jaki sposób mogą pomóc wygrać swojej jednostce biznesowej, zyskują podstawę wysoce produktywnej i zmotywowanej siły roboczej. W związku z tym ważne jest, aby mieć jasną definicję misji, wizji i wartości jednostek biznesowych. Strategia zespołu Aby skutecznie realizować strategie korporacyjne i jednostki organizacyjne, musisz współpracować z zespołami w całej organizacji. Każdy z tych zespołów ma inny wkład, co oznacza, że ​​każdy zespół musi mieć własną strategię na poziomie zespołu, jakkolwiek prostą. Ta strategia zespołowa musi bezpośrednio prowadzić do osiągnięcia strategii biznesowej i strategii korporacyjnych, co oznacza, że ​​wszystkie poziomy strategii wspierają się i wzajemnie wzmacniają, aby zapewnić sukces organizacji. W tym miejscu przydatne jest zdefiniowanie celów i granic zespołów za pomocą, na przykład, karty zespołu i zarządzanie nią przy użyciu technik takich jak zarządzanie przez cele i wykorzystanie kluczowych wskaźników wydajności. Musisz pracować efektywnie, aby osiągnąć cele strategiczne, które zostały ustalone na wyższych poziomach organizacji, dlatego ważnym elementem strategii Twojego zespołu jest wdrożenie najlepszych praktyk, które pomogą Twojemu zespołowi osiągnąć jego cele. Działania, które optymalizują zarządzanie dostawcami. jakość. i doskonałość operacyjna są również ważnymi czynnikami w tworzeniu i realizacji skutecznej strategii zespołu. Kluczowe punkty Strategia może być trudna do zdefiniowania, ale dobra definicja to: Ustalenie, w jaki sposób zwyciężymy w nadchodzącym okresie. W biznesie istnieją różne poziomy strategii. Każdy z nich ma inny cel i wymaga innych narzędzi i umiejętności. Strategia korporacyjna koncentruje się na organizacji jako całości, podczas gdy strategia jednostki biznesowej koncentruje się na pojedynczej jednostce biznesowej lub rynku. Wreszcie strategia zespołu określa, w jaki sposób zespół pomoże organizacji w osiągnięciu jej ogólnych celów. Nasz artykuł dotyczący rozwijania strategii przedstawia zdroworozsądkowe podejście do opracowywania strategii, które można zastosować do opracowania strategii korporacyjnej, biznesowej lub zespołowej. Możesz również dowiedzieć się więcej o tworzeniu strategii, biorąc udział w sesji Essential Strategy Bite-Sized Trainingtrade. Ta strona uczy umiejętności, które są potrzebne do szczęśliwej i udanej kariery, a to tylko jeden z wielu narzędzi i zasobów, które znajdziesz tutaj w Mind Tools. Zapisz się na nasz bezpłatny biuletyn. lub dołącz do Mind Tools Club i naprawdę zwiększ swoją karierę. Opracowanie strategii szkolenia i oceny Po zrozumieniu wymagań biznesowych dotyczących zrównoważonego rozwoju możesz opracować program, który oferuje rozwiązanie dla potrzeb biznesowych. Strategia szkolenia i oceny pomaga zaplanować i udokumentować kluczowe aspekty programu, takie jak treść programu, sposób organizacji szkolenia i oceny oraz kto będzie zaangażowany w projekt. Strategie i praktyki szkolenia i oceny RTO, w tym ilość szkoleń, które zapewniają, są zgodne z wymogami pakietów szkoleniowych i kursów akredytowanych przez VET i umożliwiają każdemu uczniowi spełnienie wymagań dla każdej jednostki kompetencji lub modułu, w którym są zapisani. 8220. Strategie i praktyki szkolenia i oceny są podejściem i metodą przyjętą przez RTO w odniesieniu do szkolenia i oceny, które mają umożliwić uczącym się spełnienie wymagań pakietu szkoleniowego lub akredytowanego kursu. 8221 Nie chodzi tylko o posiadanie dokumentu o nazwie strategia szkolenia i oceny. Musisz upewnić się, że strategie szkolenia i oceny są wyraźnie zintegrowane z twoimi praktykami. W szczególności normy określają integrację z twoim: przemysłowym zaangażowaniem system oceny ocena praktyka pojemność, potencjał zasoby amp. Strukturyzacja strategii Podczas gdy niektóre osoby publikują szablony szkoleń i strategii oceny, nie ma ustalonego sposobu na ich zaprojektowanie lub ustrukturyzowanie. Ogólnym celem jest jednak zapewnienie: Zorganizowanego podejścia do planowania i przeprowadzania szkoleń i oceny Szkolenie i ocena spełniają wszystkie wymagania odpowiednich jednostek kompetencji. Definiuje się ilość szkoleń i sposób ich zaplanowania. Szkolenie i ocena jest odpowiedni dla branży i miejsca pracy i odpowiada na potrzeby biznesowe. Istnieją systemy i dokumentacja, dzięki którym każdy, kto powinien wiedzieć, jasno wie, w jaki sposób program ma działać, kto jest zaangażowany. Odpowiednia ilość odpowiednich materiałów i zasobów będzie dostępna w dowolnym miejscu i czasie Potrzebne Klientowi zostanie dostarczona spójna, wysokiej jakości dostawa i ocena. Nie wszystkie strategie będą takie same. Strategia szkolenia i oceny będzie różna w zależności od tego, czy program jest dostosowany do pełnej kwalifikacji, czy też zestawu umiejętności (grupa jednostek kompetencji). Grupy klientów będą miały różne potrzeby edukacyjne. Wymagania operacyjne klientów branżowych i zmiany w ustawodawstwie lub przepisach w branży wpłyną również na twoją strategię. Strategia będzie się również różnić w zależności od tego, jak chcesz z niej skorzystać. Możesz użyć strategii szkolenia i oceny jako narzędzia do planowania projektu jednorazowego programu dla klienta korporacyjnego. W tym przypadku strategia może zawierać szczegóły dotyczące kamieni milowych projektów, ich osi czasu i projektów podrzędnych, takich jak rozwój zasobów. Lub możesz użyć tej strategii jako narzędzia komunikacji lub proceduralnego. W takim przypadku możesz dołączyć szczegóły dotyczące procesów, personelu i procedur dla programu, który jest uruchamiany regularnie dla studentów studiów dziennych, poza pracą. Warto pomyśleć o tym jako o dokumencie wyjaśniającym program nowemu trenerowi. Wskazówki ASQA Należy jednak pamiętać, że jest to wyłącznie wskazówka. ASQA8217s wprowadzenie do przewodnika stwierdza: 8220Ten przewodnik nie jest częścią Standardów i nie ma prawnych uprawnień. Przewodnik nie określa, w jaki sposób należy zarządzać RTO lub jakie dowody należy zachować, aby wykazać zgodność8230. Przewodnika nie należy uważać za jakąkolwiek formę listy kontrolnej ani zawierać żadnych informacji nakazowych.8221 W przewodniku ASQA8217 wymieniono następujące elementy, które należy uwzględnić w szkoleniu i strategia oceny, jako minimum: produkt szkoleniowy (kod i tytuł) podstawowe i elekcyjne elementy (pełne kwalifikacje) i warunki wstępne Sposób dostawy Wymagania wstępne Czas trwania i harmonogram oraz ilość szkoleń Zasoby oceny, metody i harmonogram Zasoby do nauki Zasoby ludzkie Fizyczne zasoby Strategie dla pojedynczych pojedynczych jednostek lub zestawów umiejętności Strategie dla ścieżek wyłącznie oceny. ASQA informuje, że strategia nie musi być samodzielnym dokumentem. Możesz więc łączyć się z innymi dokumentami, takimi jak dokumenty mapujące, matrycą kompetencji personelu i dokumentacją dotyczącą konsultacji branżowych. Umiejętności i kwalifikacje Istnieje szereg możliwości rozwijania umiejętności zrównoważonego rozwoju. Istnieją uznawane w kraju kwalifikacje i zestawy umiejętności dla bardziej zrównoważonych działań. Możesz także importować jednostki kompetencji do innych kwalifikacji. Kwalifikacje dotyczące Zrównoważonej Operacji zapewniają umiejętności skoncentrowane na przedsiębiorstwie na poziomie Certificate IV, Diploma i Graduate Certificate. Umiejętności te umożliwiają przedsiębiorstwom poprawę stabilności ich własnych operacji i ich łańcucha wartości. Kwalifikacje w zakresie technologii środowiskowych zapewniają umiejętności monitorowania i minimalizowania wpływu na środowisko. Certyfikaty Certificate IV, Diploma i Graduate Certificate zapewniają umiejętności w zakresie nauk o środowisku i technologii stosowanych w przedsiębiorstwie lub urzędzie regulacji. Informacje o implementacji MSS pomagają Zarejestrowanym Organizacjom Szkoleniowym (RTO), które chcą zrozumieć Pakiet Szkolenia MSS Sustainability oraz w jaki sposób można je wykorzystać w celu zaspokojenia potrzeb branży w zakresie umiejętności zrównoważonego rozwoju. Trening: Znaczenie, definicja i rodzaje szkoleń Artykuł dzielony przez Szkolenie: Znaczenie, Definicja i rodzaje szkoleń Szkolenie stanowi podstawową koncepcję rozwoju zasobów ludzkich. Zajmuje się rozwijaniem określonej umiejętności do pożądanego poziomu poprzez instrukcje i praktykę. Szkolenie jest bardzo przydatnym narzędziem, które może doprowadzić pracownika do pozycji, w której może on wykonywać swoją pracę poprawnie, skutecznie i sumiennie. Szkolenie to działanie polegające na zwiększaniu wiedzy i umiejętności pracownika w wykonywaniu określonej pracy. Definicja szkolenia: Dale S. Beach definiuje szkolenie jako zorganizowaną procedurę, dzięki której ludzie poznają wiedzę i umiejętności w określonym celu8217. Szkolenie odnosi się do działań związanych z nauczaniem i uczeniem się prowadzonych w głównym celu pomagania członkom organizacji w zdobywaniu i stosowaniu wiedzy, umiejętności, zdolności i postaw potrzebnych w konkretnym zawodzie i organizacji. Według Edwina Flippo, 8216training jest aktem zwiększania umiejętności pracownika do wykonywania określonej pracy8217. Potrzeba szkolenia: Każda organizacja powinna zapewnić szkolenie wszystkim pracownikom niezależnie od ich kwalifikacji i umiejętności. W szczególności potrzeba szkolenia wynika z następujących przyczyn: 1. Zmiany środowiskowe: mechanizacja, komputeryzacja i automatyzacja spowodowały wiele zmian, które wymagają przeszkolonego personelu posiadającego wystarczające umiejętności. Organizacja powinna szkolić pracowników, aby wzbogacili ich o najnowsze technologie i wiedzę. 2. Złożoność organizacyjna: dzięki nowoczesnym wynalazkom, ulepszeniom technologicznym i dywersyfikacji większość organizacji stała się bardzo złożona. Pogorszyło to problemy koordynacji. Tak więc, aby poradzić sobie ze złożonością, szkolenia stały się obowiązkowe. 3. Relacje międzyludzkie: każde kierownictwo musi utrzymywać bardzo dobre stosunki międzyludzkie, co uczyniło szkolenie jednym z podstawowych warunków radzenia sobie z ludzkimi problemami. 4. Aby dopasować specyfikacje pracowników do wymagań związanych z pracą i potrzebami organizacyjnymi: specyfikacja employee8217s może nie odpowiadać wymaganiom pracy i organizacji, niezależnie od wcześniejszych doświadczeń i umiejętności. Zawsze istnieje luka między obecnymi specyfikacjami pracownika a wymaganiami organizacji. Do wypełnienia tej luki wymagane jest szkolenie. 5. Zmiana przypisania zadań: Szkolenie jest również konieczne, gdy obecny pracownik jest proshymoted na wyższy poziom lub przeniesiony do innego działu. Konieczne jest również szkolenie, aby wyposażyć starych pracowników w nowe techniki i technologie. Znaczenie szkolenia: Szkolenie pracowników i menedżerów jest absolutnie niezbędne w tym zmieniającym się środowisku. Jest to ważna działalność HRD, która pomaga w poprawie kompetencji pracowników. Szkolenie daje wiele korzyści dla pracowników, takich jak poprawa wydajności i skuteczności, rozwój pewności siebie i pomaga każdemu w samodzielnym zarządzaniu. Stabilność i postęp organizacji zawsze zależy od szkoleń przekazanych pracownikom. Szkolenie staje się obowiązkowe na każdym etapie ekspansji i dywersyfikacji. Tylko trening może poprawić jakość i zredukować straty do minimum. Szkolenie i rozwój są również bardzo ważne, aby dostosować się do zmieniającego się środowiska. Rodzaje szkoleń: Pracownikom można udzielić różnego rodzaju szkoleń, takich jak szkolenia wprowadzające, szkolenia odświeżające, szkolenia zawodowe, szkolenia w przedsionkach i szkolenia w zakresie promocji. Niektóre z powszechnie używanych programów szkoleniowych są wymienione poniżej: 1. Trening indukcyjny: znany również jako szkolenie orientacyjne dla nowych rekrutów w celu zapoznania ich z wewnętrznym środowiskiem organizacji. Pomaga pracownikom zrozumieć procedury, kodeks postępowania, zasady obowiązujące w tej organizacji. 2. Szkolenie na temat szkolenia oferty: To szkolenie zapewnia przegląd pracy, a doświadczeni instruktorzy demonstrują całą pracę. Szkolenie dodatkowe jest oferowane pracownikom po ocenie ich wydajności, jeśli jest to konieczne. 3. Szkolenie przedsionka: Szkolenie dotyczy rzeczywistej pracy wykonywanej przez pracownika, ale przeprowadzanej poza miejscem pracy. 4. Szkolenie odświeżające: Ten rodzaj szkolenia jest oferowany w celu włączenia najnowszych osiągnięć w danej dziedzinie. Szkolenie to ma na celu podniesienie umiejętności pracowników. Szkolenie to może być również wykorzystywane do promowania pracownika.

No comments:

Post a Comment